hannahellboom

CREDS TILL DESSA FÖRETAGARE

 
HepCat Store
 
Jag har beställt ett antal gånger från denna butik och har aldrig haft problem med leveransen.
Varorna är i väldigt bra skick och är hållbara.
Kommer fortsätta beställa från denna sida och tycker alla andra också ska göra det.
Älskar denna butik.
 
 
Skriv ditt eget omdöme | Tjäna pengar med Rejta
 
 
Go Nature i Halmstad AB
 
Trygg butik med snabb leverans och trevlig hälsning.
Varor i bra skick och tycker Go Nature ska fortsätta som de gör.
Extremt trevlig och artig personal dessutom.
 
 
Skriv ditt eget omdöme | Tjäna pengar med Rejta
 
Samira Hägglunds Underkläder AB
 
Älskar designen på Samiras underkläder.
Vill jättegärna beställa liknande till mig själv.
Har hört mycket bra rykten och kommer definitivt beställa ett par underkläder i framtiden.
Kram
 
 
Skriv ditt eget omdöme | Tjäna pengar med Rejta
 
Åkarp / Staffanstorps Cykel Affär
 
Mycket trevlig personal och dessutom väldigt billiga priser.
Är mycket nöjd med mitt köp och kommer att tipsa mina kompisar om er.
Kram
 
 
Skriv ditt eget omdöme | Tjäna pengar med Rejta
 
Erikslund Shopping Center
 
ÄLSKAR verkligen alla butiker där.
Speciellt Tati!
Så snygga kläder och skor och butikerna ligger dessutom väldigt nära där jag bor.
Väldigt trevliga och artiga personaler också.
 
 
Skriv ditt eget omdöme | Tjäna pengar med Rejta
 
Bohmans Skor Eftr. AB
 
Väldigt fina skor och otroligt trevlig och artig personal.
Är ett fan av deras skor, så galet snygga!
Väldigt nöjd kund här.
 
 
Skriv ditt eget omdöme | Tjäna pengar med Rejta
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: