hannahellboom

JAG ÄLSKAR SJÖN!

Tjena tjena! Idag var vi på en liten piknik vid havet! Sedan tog vi en liten båttur med grannarna som nu äger en ny båt! Måste säga att jag verkligen blev avundsjuk när de visade oss den! Jag har länge tjatat om att vi också borde skaffa oss en båt nu när vi bor så nära havet men det vägrar han gå med på. Så nu tänkte jag själv börja söka lita båtar på nätet! Har bläddrat igenom lite och hittade en sida som som heter Atlantica och jag själv har aldrig hört om den förut men den verkar väldigt bra! Jag som själv inte kan något alls om båtar kanske kan ta hjälp av dem om inte det nu är så att ni kan hjälpa mig? Somsagt ingen erfarenhet utav det här. Åh herregud glömde nästan bort att säga det allra viktigaste! Om du har en båt så ska du in på Atlantica och skaffa dig båtförsäkring om du inte redan har det! Tro mig det kan vara jätte bra för dig! Atlantica har en hel lista på båtar som blivit stulna och datum på exakt när de blivit stulna! Vi kan hjälpas åt att hitta dem och om du äger en båt så kommer du förstå just varför det är så viktigt för dig att skaffa båtförsäkring! 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Linda
skriven :

Hej!

Det är just nu sommarrea på bloggdesigner på min blogg, så om du är sugen på en ny bloggdesign inför sommaren är det bara att höra av dig! :)