hannahellboom

NYMOBIL.SE

Hört talas om nymobil.se ännu?
Jag har en iphone och gick alldeles nyss in på sidan och är sjukt besviken över att jag inte deras galet snygga skal för otroligt låga priser!
Och inte nog med det, du kan delbetala för en ny mobil, reparera din iphone skärm och den är sprucken mm.
Och nu till den heta nyheten.
Välj mellan två olåsta iPhone 4s eller Samsung galaxy s3 och för bara 638 kr/månad och få Xbox 360 eller Playstation 3 på köpet!
Hur awesome låter inte det?
Nymobil.se har bara nöjda kunder så du kommer varken ha problem med leveranser eller betalnings metoder.
De har tre abonnemanger, 3, Tele 2 och Telenor.
Kika gärna vad de erbjuder, kan alltid komma till nytta!
Personligen gillar jag dera tillbehör till mobilerna, spciellt headseten och skalen.
Du har möjlighet att ångra ditt köp inom 14 dagar.
Ända sen 2007 har de haft över 20 000 nöjda kunder.
Det kan jag nästan förstå varför.
Kika gärna in på sidan för att titta igenom.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: